Notowana na warszawskiej GPW firma Tarczyński S.A. opublikowała wyniki finansowe za 2014 rok. Czytaj więcej »
Notowana na warszawskiej GPW firma Tarczyński S.A. opublikowała wyniki finansowe za 2014 rok. Czytaj więcej »
Od marca Carrefour rozszerza możliwości współpracy z siecią w ramach franczyzowych sklepów convenience. Nowy model partnerski skierowany jest do przedsiębiorczych, młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i chcą prowadzić własny biznes w branży handlowo-spożywczej. Sieć kieruje swoją propozycję także do tych młodych handlowców, którzy prowadzą już własne... Czytaj więcej »
Intermarché zainaugurowała nowy projekt kulinarny - Atelier Intermarché. Za jego pośrednictwem pasjonaci sztuki kulinarnej będą mogli na nowo odkryć polskie dania. Ambasadorem projektu, a zarazem autorem potraw stanowiących połączenie polskich smaków z wyraźnym francuskim akcentem, jest Michel Roth, były szef restauracji prestiżowego hotelu Ritz w Paryżu, a także posiadacz... Czytaj więcej »
3 marca w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona współpracy polskich firm z emirackimi. Była to świetna okazja do znalezienia partnerów biznesowych, czy odkrycia nowych rynków zbytu. Czytaj więcej »
Według corocznych badań i prognoz siły nabywczej instytutu GfK, w 2015 roku polscy konsumenci będą mieć do dyspozycji łącznie ponad 997 miliardów złotych na wydatki lub oszczędności. Czytaj więcej »
Ten rok będzie należał do Kamis. Marka ma nowe logo i architekturę wizualną oraz nowe hasło - „Kamis I smakuje jak lubisz”. Produkty Kamis będę silnie komunikowane zarówno w telewizji, w Internecie, jak również w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Polski Kongres Rolnictwa powrócił do kalendarza spotkań branżowych. Pierwsze spotkanie w 2015 roku odbyło się w Rzeszowie i poświęcone było aktualnym problemom w rolnictwie. Czytaj więcej »
W IV kwartale 2014 r. sprzedaż Grupy Eurocash, krajowego lidera w hurtowej dystrybucji żywności i innych towarów szybko rotujących (FMCG), wyniosła 4,44 mld zł, co oznacza wzrost o 5,1% r/r. W całym 2014 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 2,6% i sięgnęły 16,7 mld zł. Czytaj więcej »
Konsumenci dokonujący większości zakupów przez internet mają w zwyczaju porównywać cen towarów w sklepach internetowych. Obecnie, dzięki stałemu dostępowi do internetu w komórkach, coraz częściej ten sam zwyczaj przejmują konsumenci w trakcie zakupów w tradycyjnych sklepach stacjonarnych. Czytaj więcej »
Rok 2014 firma zamknęła z 4,5% wzrostu organicznego i wzrostem marży operacyjnej o 10 punktów bazowych – 30 punktów bazowych przy zachowaniu stałego kursu walutowego. W 2015 roku Nestlé będzie dążyć do osiągnięcia organicznego wzrostu na podobnym poziomie ok. 5%. Czytaj więcej »
Święta Wielkanocne coraz bliżej. Jak do tego okresu przygotowuje się WSP Społem? Czytaj więcej »
W terminologii marketingu & shopper marketingu co chwilę pojawiają się nowe definicje. Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu Handlowego, Agros-Nova Holding opowiada o jednym z pojęć, które stało się ostatnio modne – Pokolenie C – nowa generacja konsumentów. Czytaj więcej »
Optymistycznie podsumowuje 2014 rok, a w przyszłość rusza z jeszcze bardziej ambitnymi celami. Z dr. Adamem Mokryszem, członkiem Zarządu Mokate Sp. z o.o. na temat dotychczasowych wydarzeń w spółce i planów na 2015 rok, rozmawia Tomasz Pańczyk. Czytaj więcej »
W inwestycjach firma upatruje dodatkowej szansy na umacnianie przewagi konkurencyjnej. Czytaj więcej »
Oshee – lider rynku izotoników kupił rozlewnię Masspol. Czytaj więcej »
Marka Carlsberg zdecydowała się globalnie powrócić do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.” Czytaj więcej »
Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że podpisał umowę sponsorską z producentem wody mineralnej Ustronianka dotyczącą sponsorowania drużyny narodowej. Czytaj więcej »
Odchodzi prezes Hoop Polska - Martin Mateas. Z dniem 1 lutego 2015 roku funkcję nowego prezesa objęła Simona Novakova - dotychczasowa wiceprezes i dyrektor ds. finansowych Hoop Polska. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Marka E.Wedel buduje nowe formy doświadczania poprzez...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i...
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska...
Owocozaur powraca – teraz jako sok NFC, czyli nie z...
Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for...
Indykpol rozpoczął kampanię reklamową wspierającą...
E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na...
Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną...
Pieczenie na medal...